Usuwanie DPf
Usuwanie dpf -Profesjonalny serwis filtrów .
DPF SERWIS 885 807 404
Usuwanie DPF Jelenia Góra. Naprawa DPF Peugeot, VW, Audi. Jeżeli zauważyłeś problemy ze spadkiem mocy w twoim samochodzie problemem jest prawdopodobnie filtr cząstek stałych.
Oferujemy usługę programowego wyłączenia dpf. Usługa polega na elektronicznym wyłączeniu filtra cząstek stałych w samochodzie.
Typowe objawy uszkodzonego filtra cząstek stałych:
- kontrolka dpf na desce rozdzielczej
- spadek mocy
- dymienie
- podwyższony poziom oleju
Filtr cząstek stałych jest przewidziany przez producenta na około 150 tyś/km. Po tym czasie ulega kompletnemu zużyciu. Ich regeneracja jest nie możliwa. Wiele ofert dostępnych w Internecie związanych z odnowieniem DPF to pomoc na krótki czas . NIE ISTNIEJE FORMA REGENERACJI FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH.
Poniżej przedstawiamy fotografie uszkodzonych i zużytych filtrów z pojazdów które miały przebieg w okolicach 170 tys./km
Masz problemy z filtrem dpf. Borykasz sie z ciągłymi kłopotami systemu ekologii w twoim samochodzie. Zadzwoń odpowiemy na wszystkie pytania
Usuwanie Dpf
Co to jest system DPF….
Wszystkie nowoczesne samochody z silnikiem Diesla są wyposażone w filtr cząstek stałych (DPF).
DPF to skrót od Diesel Particulate Filter, a jego zadaniem jest filtrowanie toksycznych i mikroskopijnych cząstek stałych emitowanych w spalinach Twojego samochodu. Problem polega na tym, że ze względu na sposób, w jaki działa, DPF może powodować kosztowne problemy, jeśli nie jest odpowiednio traktowany.
Co to jest filtr DPF?
Silniki wysokoprężne spalają paliwo inaczej niż benzynę i wytwarzają przy tym dużo sadzy. Ta sadza jest znana jako cząstki stałe. To bardzo drobna, prawie niewidoczna substancja, która może spowodować poważne problemy zdrowotne, jeśli dostanie się do środowiska. Zadaniem filtra DPF jest filtrowanie i wychwytywanie go, zanim to zrobi. Jego montaż stał się obowiązkowy w 2009 roku, więc wszystkie samochody z silnikiem Diesla produkowane i sprzedawane od tego czasu są w niego wyposażone. Nawet niektóre samochody z silnikiem Diesla wyprodukowane przed 2009 rokiem mają DPF.
Czyszczenie DPF’a.
Filtr DPF nie tylko zatrzymuje i zatrzymuje cząstki stałe, ale może je również spalać, zamieniając je w nieszkodliwy popiół, który jest emitowany przez układ wydechowy samochodu. Czyni to poprzez spalanie ich w wysokiej temperaturze w procesie zwanym regeneracją DPF.
Regeneracja DPF i dlaczego diesle nie nadają się na krótkie trasy.
Istnieją dwa rodzaje regeneracji DPF, ale oba wymagają, aby spaliny osiągnęły bardzo wysoką temperaturę, zwykle około 500 stopni Celsjusza.
Taką temperaturę osiąga się podczas jazdy z prędkością powyżej 100 km/h przez około 12 minut. Robienie tego regularnie wystarczy, aby spalić sadzę i zamienić ją w popiół. Niestety kierowcy, którzy mieszkają w mieście lub nie podróżują zbyt daleko, nie będą w stanie rozgrzać swojego samochodu do wystarczająco wysokiej temperatury roboczej, aby to osiągnąć. Poziomy sadzy mogą się gromadzić, powodując blokowanie filtra DPF, co z kolei prowadzi do problemów z silnikiem, w tym zmniejszonej ekonomii i przerw w zapłonie. Jeśli nie jeździsz często z dużą prędkością, silnik spróbuje wyczyścić DPF poprzez „aktywną regenerację”. W tym miejscu silnik pozwala, aby gazy wydechowe nagrzały się na tyle, aby spalić sadzę, nie wymagając, aby samochód jechał z dużą prędkością. Niestety aktywna regeneracja może odbywać się tylko podczas jazdy samochodem,
Jeśli zobaczysz ostrzeżenie „Ryzyko zapchania filtra oleju napędowego”, odnosi się ono do filtra DPF, powinieneś być w stanie zregenerować filtr DPF, jadąc z prędkością ponad 60 mil na godzinę przez około 20 minut. Jeśli to jednak nie usunie ostrzeżenia, oznacza to, że konieczna jest wizyta w warsztacie.
Jeśli zobaczysz ostrzeżenie „Niski poziom dodatku do oleju napędowego”, ważne jest, aby jak najszybciej uzupełnić ten płyn, ponieważ jest to płyn, który pozwala pojazdowi zwiększyć temperaturę spalin do wysokich temperatur potrzebnych do regeneracji. Jeśli płyn ten całkowicie wypłynie, pojazd nie będzie mógł się zregenerować, a filtr DPF zacznie się zapychać. Również gdy zbiornik dodatku wyschnie, wbudowana pompa może się zablokować, co wymaga wymiany zbiornika, co trzykrotnie zwiększa koszt naprawy.
O nas
Serwis DPF Wrocław
Twoja auto wymaga pomocy w trasie ? Zadzwoń dojedziemy na miejsce i rozwiążemy problem z adblue
Programowe wyłącznienie adblue to usługa niewykrywalna. Nie zmienia się norma emisji spalin.
Profesjonalna diagnostyka systemu adblue. Zidentyfikujemy problem oraz dobierzmy odpowiednie rozwiązanie
Dojedziemy na miejsce awarii. Zdiagnozujemy problem. Działamy 24/7.
Zadzwoń
Usuwanie adblue Wrocław. Naprawa adblue polegająca na zmianie oprogramowania.
- Usuwanie adblue
- Naprawa adblue
- Usuwanie adblue ciężarowe
555
+
Happy Client
100
+
Working Speed
755
+
Servicing Car
155
+
Working Award
Usuwanie DPF Wrocław
Typowe usterki awarii adblue w pojazdach ciężarowych.
- ograniczenie mocy
- tryb awaryjny
- kontrolka check engine
- zwiększone spalanie
Zaoszczędź swoje pieniądze. Wyłączanie adblue Wrocław to usługa skierowana do kierowców i właścicieli samochodów ciężarowych.
Od 15 lat zajmujemy się układami oczyszczania saplin. Zaufaj profesjonalistom. Wyłączenie adblue to skomplikowany proces wymaga dużego doświadczenia. Masz pytania zadzwoń.